Digitalno oglaševanje

Povprečni marketingaši razmišljajo v okviru kampanj. Odlični marketingaši razmišljajo v okviru rasti.

Neil Patel

Oglaševanje je danes širši pojem kot kdaj koli poprej. Najpomembnejša sodobna razlikovalna prednost aktualnega načina oglaševanja je smer komunikacije s končnim kupcem. Sporazumevanje ni več enosmerno, ampak je vanj aktivno vpleten tudi uporabnik. Slednji je opremljen z znanjem in izkušnjami, ki ga delajo močnejšega, zato je znanje tudi za oglaševalca ključnega pomena.

Spletno oglaševanje

Spletno oglaševanje (ang. SEM – Search Engine Marketing) je transparentna oblika trženja vaših produktov, saj vam nudi celosten in detajlen vpogled v vse aktualne marketinške kampanje. Ta vrsta trženja ne zahteva nujno večjih finančnih vložkov, saj sami določate dnevno porabo medijskega zakupa.

Spremljajte vaše kampanje, optimizirajte jih in izboljšajte svoj ROI (ang. Return on Investment).

V osnovi spletno oglaševanje delimo na:

Google Ads

V podjetju Splet4U s statusom Google Partner ustvarjamo Google Ads (poprej AdWords) oglaševalske kampanje, ki jih ukrojimo vašim potrebam in zahtevam. Z njimi upravljamo na iskalnem (tekstovni oglasi), prikaznem omrežju (slikovni oglasi) in video omrežju (video oglasi) ter vam analitično prikažemo njihove rezultate. Skupaj z vami oblikujemo strategijo spletnega trženja in določimo demografske, geografske in druge parametre ciljanja oglasov. Natančno bomo določili nakupno pot na spletu in potencialnega kupca pripeljali do končnega cilja na vaši spletni strani, kjer bo opravil nakup, se vpisal v bazo prejemnikov ali pa poslal povpraševanje po nakupu (konverzija).

Zakaj izbrati Google AdWords: