Upravljanje s komunikacijo na družbenih medijih

Čudovit dizajn spletne strani brez funkcionalnosti je kot športni avtomobil brez motorja.

Paul Cookson

Družbena omrežja niso trend, ki se je pojavil iznenada in bo prav tako tudi izginil. Gre za nov vidik socializacije, ki spreminja zlasti potrošniške navade.

Družbena/družabna/socialna omrežja

Družbena/družabna/socialna omrežja (ang. Social Media) predstavljajo virtualna mesta za druženje ljudi, izmenjavo mnenj in deljenje informacij. Pojav družbenih omrežij je revolucionaren način medsebojnega komuniciranja na osebnem in poslovnem nivoju. Govorimo torej o vsestranski revoluciji, ki spreminja ustaljene vzorce načina življenja iz preteklosti.

Kaj je prav in kaj ne oz. kaj se izplača in kaj ne?

Spletišče je zasuto z najrazličnejšimi družbenimi omrežji. Z uporabniškim računom vašega podjetja vam ni potrebno biti prisotni na vseh, samo zato, ker so brezplačna za uporabo in (bojda) koristna za optimizacijo! Vsaka panoga ima svoje karakteristike. Preden začnete z odpiranjem poslovnih računov vsepovprek poiščite nasvet strokovnjaka (link na O NAS).

Pomagali vam bomo odgovoriti na ključna vprašanja in oblikovati trženjsko strategijo nastopa vaše blagovne znamke na družbenih omrežjih:

Statistični podatki

Zanimivi statistični podatki (vir) prikazujejo realno sliko o tem kaj se dejansko dogaja na internetu. Njegova uporabnost presega meje zastavljenega v preteklosti in podira vse rekorde v svoji razširjenosti.

Izobrazite se in bodite korak pred svojo konkurenco, skupaj s podjetjem Splet4U.

  • Povprečen čas, ki ga uporabnik dnevno preživi na internetu znaša 2,5 uri.
  • Povprečna oseba ima 8 računov na družbenih medijih.
  • 66 % vseh zaposlenih uporablja družbene medije za komunikacijo s svojimi kolegi.
  • 50 % mladih med 16. in 24. letom starosti uporablja družbene medije za raziskovanje in preverjanje produktov ter storitev.
  • Facebook ima več, kot 2,8 milijarde aktivnih mesečnih uporabnikov in 80 % le-teh bodo Facebook uporabili samo s pomočjo mobilne aplikacije.
  • Vsak dan je poslanih približno 500 čivkov ali tvitov.
  • Instagram ima že več, kot milijardo aktivnih uporabnikov.
  • 38,80 % vseh uporabnikov omrežja TikTok je starih med 18 in 24 let in več, kot 40 % vseh uporabnikov omrežja prihaja iz premožnejših družin.
  • Najbolj obiskana spletna stran na svetu je YouTube.
  • Pinterest je omrežje, ki ga ne gre zanemariti v poslovni rabi, saj igra pomembno vlogo pri doseganju visokega rezultata SEO.